Strategisk innholdsmarkedsføring

Tilstedeværelse i sosiale kanaler kan gi økt oppmerksomhet og salg. Men er du bevisst på målgruppen din? Kurset vil vise konkrete eksempler på strategisk innholdsproduksjon og prosess.

ÅKP

Kort om kurset:

Det er liten tvil om at en tilstedeværelse i sosiale kanaler kan gi økt oppmerksomhet og salg. Men er du bevisst på målgruppen din? Klarer du å engasjere med innhold som er relevant for dem på en måte som styrker merkepersonligheten din – og klarer du å nå dem?

Dette vil du lære:

  • Konkrete eksempler på strategisk innholdsproduksjon 
  • Hvordan planlegge innholdet på en effektiv måte
  • Konkrete tips til mobilapplikasjoner som kan løfte innholdet visuelt 
  • Hvordan engasjere på en måte som er relevant for merkevaren og målgruppen? Hvilke kanaler fungerer best til hva og hvem akkurat nå

Hvem vil kurset passe for?

Kurset passer for alle som arbeider med salg, markedsføring og kommunikasjon. Kurset passer de som vil kommunisere på en mer engasjerende måte i sosiale kanaler – samtidig som de styrker merkepersonligheten.

Gjennomføring og omfang:

  • Antall: 1 webinar
  • Varighet: 2-3 timer
  • Ha tilgjengelig smarttelefon
  • Det settes av tid til spørsmål
  • PDF av innholdet oversendes etter webinaret


Faglig ansvarlig:

ELLE mELLE AS 

Sara Strand, rådgiver sosiale medier

www.ellemelle.no

Startdato: 19. juni

Påmeldingsfrist: 12. juni


Strategisk innholdsmarkedsføring

Opplæringstiltaka er finansiert av Møre og Romsdal fylkeskommune gjennom ramme 60: Regionale prosjektsatsinger, til utvikling av kompetansepakke og nettbaserte opplæringstiltak for bedrifter rammet av koronapandemien. Ordninga er primært retta mot personer som er heilt eller delvis permittert, men personer som ikke er permittert kan også inngå i tiltaket.

Kontaktinformasjon


Personvernerklæring:

Ja, jeg har lest vilkårene i ÅKP AS personvernerklæring (privacy policy) og godtar at mine personopplysninger behandles i samsvar med denne.