Intern kommunikasjon i krise

Kurset er dessverre fulltegnet!

Hvordan motivere, informere og inkludere ansatte under en pågående krise? Teori, råd og erfaringer fra ledende virksomheter.

ÅKP

Kort om kurset:

Kriser stiller helt spesielle krav til å kommunisere effektivt med ansatte, kunder og samfunnet rundt. Hvorvidt en bedrift kommer helskinnet gjennom en krise kan avgjøres av ledelsens evne til å kommunisere gjennom handling, og sikre at egne medarbeidere er informert, motivert og samlet. 

Dette vil du lære:

  • Hvordan medarbeidere oppfatter kriser i egen bedrift  
  • Hvordan du kan planlegge for god internkommunikasjon under en krise 
  • Hvilke prinsipper som gjelder for god internkommunikasjon i kriser 
  • Hvordan du kan organisere  internkommunikasjonsarbeid i egen bedrift 

Hvem vil kurset passe for?

Ledelse, beredskapsansvarlige, kommunikasjon, HR, og alle som har interesse for intern kommunikasjon og eller kriseledelse.

Gjennomføring og omfang:

1 timers webinar fulgt av oppgave, nytt 1 times webinar med tilbakemeldinger til alle deltakere.

Faglig ansvarlig:

Zynk AS

Jan Glendrange, Partner 

https://zynk.no/mennesker/jan-...

Startdato: 3. juni

Påmeldingsfrist: 27. mai