Fra produkt til marked
Kurset er dessverre fulltegnet!
Hvordan lykkes med å vri bedriften fra å tenke «produktet først» til å starte med marked og markedsmuligheter? Hvilke strategiske og kulturelle grep skaper endring?
Kort om kurset:
Undersøkelser viser at norsk næringsliv er gode på produkt, men svakere på marked. Hvilke konsekvenser har det? Hva gjør markedsorienterte bedrifter som skiller dem fra de mer produktorienterte? Hvordan kan du bygge en markedsorientert kultur i egen virksomhet?
Dette vil du lære:
- Hva som kjennetegner en markedsorientert bedrift
- Hva din bedrift kan tjene på å bli mer markedsorientert
- Hvilke grep bedrifter kan ta for å markedsorientere virksomheten
Hvem vil kurset passe for?
Ledelse, markedsavdeling, kommunikasjonsavdeling og strategifunksjon, forretningsutviklere.
Gjennomføring og omfang:
2 timers webinar
Faglig ansvarlig:
Zynk AS
Jan Glendrange, Partner
https://zynk.no/mennesker/jan-...