Digital markedsføring

Kurs Kurset er utsatt, ny dato vil bli publisert så snart som mulig.
Kurset vil innsikt i design av gode strategier for utvikling av bedriften internasjonalt og bygge en sterk merkevare. Digital analyse av markedsdata og digital kommunikasjon er sentralt i kurset.

Arrangør: ÅKP og Mafoss i samarbeid med NTNU
Dato:
Sted: Nettbaserte samlinger

Kort om kurset:

Kurset gir innsikt i design av gode strategier for utvikling av bedriften internasjonalt og bygge en sterk merkevare. Digitalisering har gitt mange nye muligheter for analyse av markedsdata og digital kommunikasjon, og vil være et sentralt tema i kurset. Kurset er nettbasert.

 

Dette vil du lære:

  • Analysere problemer, muligheter og konkrete løsninger for å designe modeller for internasjonalisering og merkevarebygging ved hjelp av digitale verktøy.
  • Inngående kunnskap om det sentrale grunnlaget for internasjonal markedsføring og merkevarebygging.

Hvem vil kurset passe for?

Personer med beslutningsansvar som ledere, styremedlemmer, mellomledere, personer i rådgivende stillinger. 

Gjennomføring og omfang:

Utsatt! Nye datoer vil bli publisert så snart som mulig.

Fire halve dager: 

  • 22. oktober, 09:00-12:00
  • 23. oktober, 09:00-12:00
  • 30. oktober, 09:00-12:00
  • 13. november,09:00-12:00

Faglig ansvarlig:

Mark Pasquine 

https://www.ntnu.no/ansatte/ma...

 

Startdato: 22. oktober

Påmeldingsfrist: 15. oktober

Begrenset antall plasser. Påmeldte som er permittert prioriteres.

Digital markedsføring

Opplæringstiltakene er finansiert gjennom klyngeprosjektet GCE Blue Maritime Cluster. Det er begrenset antall plasser og klyngemedlemmer vil bli prioritert ved overtegning.

Kontaktinformasjon


Personvernerklæring:

Ja, jeg har lest vilkårene i ÅKP AS personvernerklæring (privacy policy) og godtar at mine personopplysninger behandles i samsvar med denne.

This site is protected by ReCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply