Digital markedsføring
Kurset er utsatt inntil videre. Ny dato kommer. Kurset vil innsikt i design av gode strategier for utvikling av bedriftens markedsførings-strategi og bygge en sterk merkevare. Digital analyse av markedsdata og digital kommunikasjon er sentralt i kurset.
Kort om kurset:
Teknologi, inkludert smarttelefoner, sosiale nettverk, big data analyse og nye måter å følge opp kunden på har skapt både muligheter og hinder for markedsførings-strategier på måter man ikke kunne forutse bare for noen få år siden. Du får innsikt i design av gode strategier for hvordan bedriften din kan utvikle en plan for merkevarebygging i en verden som blir mer og mer digitalisert.
Dette vil du lære:
- Du får inngående kunnskap om det sentrale grunnlaget for digital markedsførings-strategi.
- Digitalisering har gitt mange nye muligheter for analyse av markedsdata og digital kommunikasjon, og vil være et sentralt tema i kurset.
- En metode for å planlegge digital markedsførings-strategi.
Hvem vil kurset passe for?
Personer med beslutningsansvar som ledere, styremedlemmer, mellomledere, personer i rådgivende stillinger.
Gjennomføring og omfang:
Fire nettbasert samlinger:
- 22. oktober, 09:00-12:00, første halvdags samling med Mark Pasquine
- 23. oktober, 09:00-12:00, andre halvdags samling med Njål Sivertstøl
- 30. oktober, 09:00-12:00, tredje halvdags samling Olav Sindre Kriken og utdeling av oppgaver
- 13. november, 09:00-12:00 presentasjon av oppgaver til Mark Pasquine
Faglig ansvarlig:
NTNU, førsteamanuensis Mark Pasquine
https://www.ntnu.no/ansatte/ma...
Startdato: 22. oktober
Påmeldingsfrist: 15. oktober. Begrenset antall plasser.